Кошик
22 відгуків
Надійний продавець Prom.ua
УкраїнаКиїввул. Євгена Сверстюка, 19
+380445371147
+380955255645
Ерго Офіс
Кошик
Наявність документів
Знак Наявність документів означає, що компанія завантажила свідоцтво про державну реєстрацію для підтвердження свого юридичного статусу компанії або фізичної особи-підприємця.

Гарантія

На товари в нашому магазині надається гарантія, яка підтверджує зобов'язання по відсутності в товарі дефектів в матеріалах і заводських дефектів. Гарантія надається на термін від 12 місяців до п'яти років відповідно до сервісної політики виробника. Термін гарантії вказаний в описі кожного товару на нашому сайті. Підтвердженням гарантійних зобов'язань слугує гарантійний талон виробника, або гарантійний талон нашого магазину.

Будь ласка, перевіряйте комплектність і відсутність дефектів у товарі при його отриманні (комплектність визначається описом виробу або посібником з його експлуатації).

Обмін / повернення товару

Ви можете повернути або обміняти товар на протязі 14 днів, відповідно до Закону України Про захист прав споживачів. Для цього, будь ласка, забезпечте наступне:

1) Товар не був у вживанні і не має слідів використання: подряпин, тріщин, сколів, потертостей, конструкція не піддавалася змінам, тощо;
2) Товар повністю укомплектований і не порушена цілісність упаковки;
3) Збережено всі ярлики і заводське маркування.

Якщо товар не працює, обмін або повернення товару здійснюється тільки за наявності висновку сервісного центру, авторизованого виробником, про те, що умови експлуатації не порушені.

Де і як можна обміняти / повернути товар?

Обміняти або повернути товар можна в нашому офісі за адресою: м Київ, вулиця Є. Сверстюка, 19.

При поверненні товару потрібно мати при собі паспорт. Ми повернемо гроші в день повернення товару.

Якщо ви живете не в Києві, можете відправити товар назад за допомогою компанії "Нова Пошта" у відділення №375 м. Київ. Якщо у товару збережений товарний вид і упаковка, ми обміняємо його вам або повернемо гроші.

Обмін і повернення товарів належної якості здійснюється за рахунок покупця протягом 14 днів з дня продажу за умови збереження товарного вигляду купленого устаткування, упаковки і наявності документів, що підтверджують факт купівлі (чек, гарантійний талон).

Сервісний центр не може відремонтувати мій товар в гарантійний період

Якщо в гарантійний період товар, який ви у нас купили, вийшов з ладу з вини виробника і не може бути відремонтовано в авторизованому сервісному центрі, ми обміняємо товар на аналогічний.

Для цього, будь ласка, надайте нам такі документи:

  1. Товар з повною комплектацією.
  2. Гарантійний талон.
  3. Документ, що підтверджує оплату (товарний чек).
  4. Висновок сервісного центру з відміткою про те, що товар не підлягає ремонту.

    В яких випадках гарантія не надається?

    По закону гарантія втрачає силу в таких умовах

  • пошкоджена цілісність захисних знаків фірми-виробника або фірми-продавця: стікери, наклейки, голограми, пломби та інше;
  • є механічні або інші пошкодження, що виникли внаслідок умисних або необережних дій покупця або третіх осіб;
  • порушені правила використання, викладені в експлуатаційних документах або гарантійному талоні;
  • було зроблено несанкціоноване розкриття, ремонт або змінені внутрішні комунікації та компоненти товару, змінена конструкція або схеми товару;
  • неправильно заповнений гарантійний талон (серійні номери на виробах або їх маркування не відповідають відомостям, зазначеним в гарантійному талоні);
  • серійний номер, що знаходиться в пам'яті виробу, змінений, стертий або не може бути встановлений.

Гарантійні зобов'язання не поширюються на наступні несправності:

  • природний знос або вичерпання ресурсу;
  • випадкові пошкодження, завдані клієнтом або пошкодження, що виникли внаслідок недбалого ставлення або використання (вплив рідини, запиленості, потрапляння всередину корпусу сторонніх предметів і т.д.);
  • пошкодження в результаті стихійних лих (природних явищ);
  • ушкодження, викликані аварійним підвищенням або пониженням напруги в електромережі або неправильним підключенням до електромережі;
  • ушкодження, викликані дефектами системи, в якій використовувався даний товар, або такі, які виникли в результаті з'єднання і підключення товару до інших виробів;
  • ушкодження, викликані використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації;
  • перенавантаження столів з регулюванням висоти.