Еволюція офісних меблів
Офіси мають дивовижну історію, що охоплює тисячі років протягом усього розвитку людської цивілізації. Соціальні та технологічні зміни продовжують приводити до змін в нашій роботі, і офісні меблі швидко адаптуються до мінливих потреб офісних працівників. Давайте зробимо подорож у часі і подивимося, як змінювалися офіси і офісні меблі.
Найбільш ранні офіси і офісні меблі
Хочете вірте, хочете ні, найраніші офіси були в монастирях. Ченці в середні століття писали і переписували рукописи. Робили це в спеціально відведений місцях, які називалися скрипторіями. У скрипторіях монахи сиділи на сидіннях за спеціальним столом, призначеним для роботи пером - не надто далеко від наших сучасних стільців і столів, особливо з огляду на, що це було багато сотень років тому! Монастирі були також основним джерелом якісної освіти, і це стало впливати і на світські професії. Професіонали високого статусу, такі як нотаріуси, адвокати, податківці, бізнесмени і банкіри використовували письмові та офісне приладдя.
У міру зростання міст і сіл росла і потреба в офісних площах. Наприклад, в Лондоні 18-го століття у багатоповерхових будинках магазини і майстерні розташовувалися на першому поверсі. Власники магазинів жили на верхніх поверхах і наймали клерків і службовців в допомогу. Саме будівля Ост-Індської компанії в Лондоні стало однією з перших відомих офісних будівель, створених виключно для ділових цілей, що було рідкістю до промислової революції.
Через специфіку їх роботи, офіси і офісні меблі найчастіше використовувалися чиновниками. Третій президент США Томас Джефферсон використовував «високий письмовий стіл» для читання і письма - один з найпомітніших попередників сучасного столу з регулюванням висоти. Все ж в цей час велика частина професій була пов'язана з ручною працею (коваль, фермер, пекар) і не вимагала організації робочого місця спеціальними офісними меблями.
Швидкі зміни: промислова революція
Такі винаходи промислової революції як залізниця, телефон і електрика дуже вплинули на бізнес. Залізниця забезпечила розширення торгових відносин, а також створила нову потребу в зосередженні уваги на зв'язку, включаючи стандартизацію часу, розкладу і координацію роботи станцій. Більше адміністративної роботи означало більше столів, а також стільців, які повинні були бути досить зручними для використання протягом тривалих періодів часу.
Розвиток фабричного виробництва призвів до появи перших стандартизованих меблів, що стали випускатися серійно, завдяки ефективності виробництва поступово витісняючи індивідуально виготовлені вироби ручної праці.
Телефон прискорив комунікацію - більше не потрібно чекати листів, щоб дізнатися новини для прийняття рішення. Ця нова легкість в спілкуванні помножила адміністративну роботу через збільшення кількості замовлень на продукцію. Основна увага в цей час приділялася продуктивності - ідея була в тому, що чим довше співробітники сидять за робочим столом, тим більше вони можуть зробити для своїх роботодавців.
Робоче місце в цей час являло собою один довгий стіл, за яким кілька співробітників сиділи в ряд, можливо, з роздільником між ними, але в кінцевому підсумку з'явилися окремі столи, розташовані так, щоб у кожного співробітника був вільний простір для прийому телефонних дзвінків. Легкий доступ до телефону був основним пріоритетів.
У 1930-х і 1940-х роках стаціонарні дерев'яні та залізні стільці замінили більш зручні м'які меблі - більший комфорт за столом означав би більше годин роботи і більш високу продуктивність.
Сучасність: фокус на ергономіці
Ергономіка стала популярна після Другої світової війни. Військова техніка почала розроблятися таким чином, щоб відповідати людському тілу для максимальної координації та ефективності, а не змушувати людину незручно пристосовуватися. Нові знання були застосовані і до офісних співробітників: дослідження показали, що люди, які працюють протягом довгого робочого дня сидячи, страждають від негативних наслідків для здоров'я, таких як біль в спині і плечах. Ергономіка ставала все більш популярною, щоб звести до мінімуму травми і втома на робочому місці.
У другій половині 20-го століття стандартом стали офісні кабінки, щоб надати працівникам полупріватний простір.
З винаходом інтернету офісні працівники стали витрачати менше часу на телефонні дзвінки і більше на електронну пошту, тому в моду увійшли відкриті офісні простори.
Подальші дослідження здоров'я на робочому місці розкрило небезпеку тривалого сидячого положення, одночасно з тим все більше людей стали займатися саме офісною роботою, що призвело до швидкого розширення ринку офісних меблів і зростання настроюваних, регульованих меблів.
За іронією долі сьогодні ми повертаємося до роботи з дому, як в період до промислової революції. Завдяки високошвидкісного доступу до мережі інтернет офіс може бути практично скрізь. Можливо, скоро зміниться і зовнішній вигляд наших міст з їх висотними офісними будівлями в центрі міста.
Як би там не було, тепер у нас є безпрецедентна можливість налаштовувати наш робочий простір відповідно до будь-якої кількості критеріїв: тип роботи, уподобання, бюджет і здоров'я, а Loctek пропонує варіанти, які підходять практично для будь-якого стилю роботи.