Продавець Ergo Office розвиває свій бізнес на Prom.ua 8 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
88 відгуків

Зараз у компанії неробочий час. Замовлення та повідомлення будуть оброблені з 09:30 найближчого робочого дня (сьогодні).

вул. Євгена Сверстюка, 11А, Київ, Україна
+380 (50) 297-21-49
+380 (97) 707-43-27
Ерго Офіс
Кошик

Організація робочого місця в період пандемії - рішення Loctek

Організація робочого місця в період пандемії - рішення Loctek

Споживачі і компанії готуються до того, що буде другий виток пандемії, тому все виразніше стає видно, що робоче місце вже не буде колишнім. Люди переосмислюють те, як вони працюють, ходять по магазинах, обідають і спілкуються, в той час як багато підприємств вживають негайних заходів, щоб переналаштувати офісні приміщення відповідно до нових протоколів санітарії, соціального дистанціювання і комунікації в робочому колективі.

Пандемія триває, але люди повертаються до роботи. Наприклад, у США в явились в місті у було створен 2,5 мільйона робочих місць, а в червні їх кількість збільшилася. У тієї годину як рівень безробіття продовжує знижуватися, і люди починають повертатися до роботи, офісний простір зазнає значних змін.

Віді офісних меблів

Ще до спалаху епідемії нові конструкції офісних меблів досягли свого піку. За останні 10 років компанії і приватні особи стали більше дбати про своє здоров'я, тому значно зріс попит на ергономічні офісні меблі. Все більше компаній вкладає кошти в стілі з регулюванням висоти, офісні велосипеди і різноманітні ергономічні аксесуари для забезпечення комфорту, поліпшення самопочуття і фізичної форми своїх співробітників.

Зараз ми спостерігаємо такі можливі варіанти організації роботи:

  • Підрядники, які працюють на дому. Такі співробітники вже давно стали популярні завдяки розвитку цифрових технологій, тепер же їх роль збільшилася. У статті «Робота на дому після Covid-19 - наш прогноз», «Global Workplace Analytics» заявляє: «За нашими оцінками, 25-30% робочої сили будуть працювати вдома кілька днів на тиждень до кінця 2021 року».
  • Дистанційні працівники. Дистанційна робота з дому буде ставати все більш популярною, тому що таким чином можна запобігти зустрічам, під час яких можуть поширюватися віруси.
  • Переконфігурація офісного простору. Не кожен бізнес може вижити без працівників на місці, в такому випадку повинні бути створені нові робочі місця, які будуть включати столи з регулюванням висоти і офісні перегородки.
  • Конференц-зали з соціальним розподілом. У місцях, де людям потрібно спілкуватися віч-на-віч, простір має бути організований належними меблями, які враховують соціальні дистанції.
  • Офісні працівники, прив'язана пов'язані до робочих столів. У світові відновлення роботи підприємств, роботодавці будуть докладати всіх зусиль для розмежування персоналу. У багатьох випадках пересування офісного працівника буде обмежено столом, щоб захистити від поширення вірусу. Ергономічні меблі матимуть велике значення в такому випадку.
  • Збільшення кількості відеоконференцій і вебінарів. Останні шість місяців показали, що відеоконференції і вебінари успішні для зборів від 2 до 2000 осіб (і більше). Варто врахувати, що під час таких віртуальних зустрічей люди зазвичай сидять за столом.
  • Скорочення числа бізнес-поїздок. Пандемія створила ситуацію, в якій ділові поїздкі припинилися. Людям довелося проявити творчий підхід до виконання своїх обов'язків. Більшість з них перейшли на віддалену роботу, і найближчим часом це положення не зміниться.

Рішення Loctek для організації робочих місць зі столом з регулюванням висоти

Робочий стіл з регулюванням висоти + офісні перегородки

Малюнок 1. Робочий стіл з регулюванням висоти + офісні перегородки

Популярність столів з регулюванням висоти почалася кілька років тому, коли роботодавці стали шукати кращі і більш зручні рішення, щоб полегшити довгі години сидіння за комп'ютером для своїх співробітників. Зрештою, виробники нікого ще один крок вперед, запропонувавши офісні велосипеди замість стільців, на яких працівники могли б не тільки бути більш продуктивними, але і одночасно покращувати фізичну форму. Сьогодні компанії стикаються з новими проблемами і обов'обов'язками у створенні безпечних просторів, які включають заходи соціального дистанціювання, такі як офісні перегородки. Рішення Loctek задовольняє цей попит з допомогою регульованого по висоті письмового столу з колесами для зручності пересування і обов'язкової офісної перегородки.

Робочий стіл + офісний велосипед + офісна перегородка

Малюнок 2. Робочий стіл + офісний велосипед + офісна перегородка

Це безпечне для пандемії рішення для робочих місць від Loctek відповідає багатьом потребам сучасних підприємств. Офісний велосипед або бігова доріжка можуть йти в парі зі столом з регулюванням висоти для фізичних вправ в умовах тривалих робочих годин і обмеження активності на відкритому повітрі або в спортзалі. Це комбіноване офісне рішення задовольняє тисячі офісних працівників в дуже важкий час.

Компанії докладають усіх зусиль до того, щоб розмістити співробітників після повернення на роботу, а регульований по висоті стіл Loctek разом з офісним велосипедом і аксесуарами для бігової доріжки - це революційний прорив, який має задовольнити сьогоднішній попит на універсальні робочі простори, а також позбавити від деяких несподіваних і руйнівних наслідків цієї всесвітньої катастрофи.

Робочі столи з регулюванням висоти і необхідні аксесуари

З введенням в дію нових правил безпеки на робочому місці і урядових вимог, пов'язаних з пандемією, які можуть діяти протягом багатьох років, немає кращого часу для підготовки до поточних і майбутніх сценаріїв на робочому місці. І компанія Loctek готова запропонувати безпечні і здорові альтернативи офісних меблів для компаній по всьому світу.

Інші статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner